Thursday, October 15, 2015

LAVAMUD VOLCANIC CLAY- LUMPUR GUNUNG BERAPI


LAVAMUD Volcanic Clay adalah hadiah berharga dari alam semulajadi. Ia mempunyai keupayaan semulajadi untuk Membakar, Menghalang dan Menyerap kedalam lemak badan dengan kaedah yang paling selamat untuk detox lemak dengan keputusan yang optimum serta tidak melibatkan sebarang senaman yang memenatkan.

Ianya selamat dan berkesan sama sekali. Kurus semasa anda berdiri, duduk atau ketika berbaring !
Dalam masa 10 minit, proses pembakaran lemak bermula. Pada 15 minit seterusnya, tisu lemak  larut secara beransur-ansur. Jumlah besar akan keluar daripada kumpulan lemak, menghasilkan kelangsingan! Ia hanya memerlukan 45 minit setiap hari untuk kurang 5kgs dalam seminggu! Diminati dan di uji 98% berhasil dan berjaya dalam usaha pelangsingan di seluruh dunia !

LAVAMUD Volcanic Clay diperoleh dari letupan gunung berapi aktif yang meghasilkan lumpur lava di Indonesia , serta mengandungi sejumlah besar tenaga aktif. Setiap sapuan, ia akan berubah tenaga ke dalam sel-sel badan kita , membolehkan pembakaran lemak memasuki melalui lapisan kulit.

LAVAMUD Volcanic Clay terdiri daripada aliran lumpur gunung berapi yang meningkatkan aktiviti metabolik.Ia mempunyai Lapisan-lapisan lumpur secara semula jadi yang berbeza antara satu sama lain semasa pemprosesan kerana komposisinya daripada pelbagai lapisan lumpur gunung berapi.

LAVAMUD VOLCANIC CLAY
1 BOX 260 GRAM

1 BOX : RM45
POSLAJU : RM10 SM / RM16 SS

UNTUK TEMPAHAN :
SMS / WHATSAPP +60139523571



CARA2 MENGGUNAKAN LAVAMUD:

1. Buka bungkusan dan scoop hanya 1 sudu. Gunakan sudu yang di sediakan dan masukkan ke dalam mangkuk campuran kecil. Setiap sudu mengandungi 15g Silky & Slim Lavamud Volcanic Clay.

2. Masukkan air suam sedikit demi sedikit dan kacau hingga larut sepenuhnya.

3. Perlahan-lahan sapukan Silky & Slim Lavamud Volcanic Clay menggunakan berus lembut atau pisau plastik yang tersedia ke kawasan sasaran.

4. Bersihkan dengan air suam selepas 45 minit.

5. Sapukan sekali sehari atau selang sehari.






No comments:

Post a Comment